netplus.cz
PŘIHLÁSIT

ANTISPAM

Antispamové řešení blokuje nevyžádanou poštu a chrání před nebezpečnými maily. Kombinace použitých metod umožňuje účinnost mezi 90-100%.

Jak funguje?

Antispam je aktivní při přijímání mailů od serverů odesílatele.

  1. Před samotným přijetím mailu antispam ověří předávací server a odmítne doručení ze serverů rozesílající spam. Odmítnutím se mail vrací odesílateli.
  2. Ostatní servery považuje za důvěryhodné a pokračuje v příjmu mailu. Analyzuje přijatou zprávu a v případě odhalení spamu zasílá příjemci upozornění s bezpečným náhledem a původním mailem v příloze.

Aktivace antispamu

Pošlete nám prosím potvrzení aktivace nebo deaktivace na administrator@netplus.cz a my ho obratem nastavíme. Věříme, že rozdíl zaznamenáte ihned a budete spokojeni. Po aktivaci antispamu není třeba žádné změny v nastavení.

Časté dotazy

Máte-li dotaz k funcki antispamu, odpověď můžete najít v nejčastějších dotazech nebo kontaktujte technickou podporu.

Antispam
Antispam

Co když se odesílateli vrací mail?

Pokud se vrací z důvodu blacklistování, měl by kontaktovat svého poskytovatele mailových služeb. Pokud potřebujete nastavit výjimku pro určitý server odesílatele (WHITELISTING), pošlete podrobnosti na administrator@netplus.cz.

Dozví se odesílatel o odmítnutém mailu?

Ano. U odmítnutých mailů vždy řádně informujeme doručující server a ten dle norem informuje odesílatele. V důvodu uvádíme odkaz na blacklist, na kterém se server nachází.

Jak vypadá upozornění?

Upozornění je označeno v předmětu jako ***** SPAM ****. Obsahuje důvod podezření na spam, náhled obsahu v bezpečné formě prostého textu a v příloze původní zprávu.

Kdo rozesílá spam?

Kontrolujeme, jestli se server nachází v databázi serverů rozesílajících spam, tzv. blacklistech. Pro tyto účely používáme spolehlivé databáze nekomerčních poskytovatelů.