Antispam je aktivní při přijímání mailů od serverů odesílatele.
Máte-li dotaz k funcki antispamu, odpověď můžete najít v nejčastějších dotazech nebo kontaktujte technickou podporu.
|
|
Co když se odesílateli vrací mail?
Pokud se vrací z důvodu blacklistování, měl by kontaktovat svého poskytovatele mailových služeb. Pokud potřebujete nastavit výjimku pro určitý server odesílatele (WHITELISTING), pošlete podrobnosti na administrator@netplus.cz.
Dozví se odesílatel o odmítnutém mailu?
Ano. U odmítnutých mailů vždy řádně informujeme doručující server a ten dle norem informuje odesílatele. V důvodu uvádíme odkaz na blacklist, na kterém se server nachází.
Jak vypadá upozornění?
Upozornění je označeno v předmětu jako ***** SPAM ****. Obsahuje důvod podezření na spam, náhled obsahu v bezpečné formě prostého textu a v příloze původní zprávu.
Kdo rozesílá spam?
Kontrolujeme, jestli se server nachází v databázi serverů rozesílajících spam, tzv. blacklistech. Pro tyto účely používáme spolehlivé databáze nekomerčních poskytovatelů.
|
|
|
No data for this filter criteria
|
|